شنبه، آذر ۱۳، ۱۳۸۹

تعطيلي‌هاي بي‌خود و ادامه هواي آلوده در تهران/ مديراني را كه تعطيل نمي كنند اعدام كنيد

وقتي هيچ چيز توي مملكت حساب و كتاب نداشته باشد و هيچ‌كس حرف آن‌يكي را گوش نكند، اوضاع همين مي‌شود كه هست. الان چهار هفته است كه سه روز آخر هفته تعطيل است. البته آن روز آخري را خدا تعطيل كرده، اما دو روز چهارشنبه و پنجشنبه را دولت.

مي‌گويند كه هوا آلوده است و البته ريه بنده هم به اين نكته شهادت مي‌دهد. اما چه فايده كه وقتي دولت تعطيل مي‌كند، مراكز خصوصي بسياري تعطيل نمي‌كنند. به همين دليل ترافيك در تهران تغريبا هيچ تغييري نكرد. ريه‌هاي من هم هنوز مي‌سوزند و مي‌سازند.

پيشنهادم اين است كه اگر مي‌خواهند تعطيل كنند، همه را تعطيل كنند . توصيه موصيه را هم بگذارند كنار و دستور دهند همه جا تعطيل شود، وگرنه برخورد مي‌شود. اصلا مديراني را كه تعطيل نمي‌كنند، اعدام كنند. اين‌جوري نمي‌شه كه يك عده تعطيل باشند و عده ديگر دمشان را بگذارند روي كولشان و بروند سر كار. اين اصلا با عدالت جور نيست.

و آلودگي‌ها ادامه دارد...

۹ نظر:

یگانه گفت...

"این اصلا با عدالت جور نیست." مطمئنید منظورتون ایران خودمونه؟! می شه عدالت رو اول برای مردم و مسئولین تعریف کنید تا بعد ببینن چی باهاش جوره و چی باهاش جور نیست...
اصلا نمی خوام بحث رو به سیاست بکشونم، ولی عدالت هنوز برای خیلی از ماها، حتی مردم عادیمون معنی مشخصی نداره.

محبوبه گفت...

سلام سجاد عزیز کاری به آلودگی هوا ندارم چون این روزها عاذت کرده ام به آلودگی هوا آلودگی انسانیت آلودگی آزادی آلودگی شرافت کاش راه حلی می یافتیم تا از این عادت کردن ها نجات یابیم دلم می خواست برای سرزمین گوجه های سبز بنویسم & از روزی که صفحه افتتاح شد دلم می خواست بنویسم اما انگا آلوده تر از هوا و زمین و شرافت و انسانیت منم که فقط افسوس برام باقی می مونه دلم برای چلچراغ تنگ شده به بچه ها بگو همچنان شنبه ها منتظرتونم(محبوبه از قم )کسی که 412 شماره چلچراغ خوند

فاطمه محمدبیگی گفت...

آلودگی!!والا!ما بریم دانشگاه بقیه چرت بزنن!البته هوای کرج خوبه جای شما خالی!! اما خب کلی راه داریم موقع رفت و برگشت!
جدا حق نیست!انصاف نیس یه سریا برن یه سریا نرن خوب اونا که خونشون رنگی نیس!اوناهم حالشون بد میشه!...
اصلا روزای هفته رو بکنیک جمعه 1-2-3 و...چطوره؟!
تو این دولت کی همه چی سرجای خودش بوده که این بار دومش باشه!!هرکی به فکر خودش و نشوندن به کرسیه حرف خودشه!

حباب گفت...

نمیدونم این به روز شدن های پشت سر هم و زود به زود به خاطر نبودن(موقتی) 40چراغه یا اینکه این روزها بیشتر حرف برای گفتن داری...نمیدونم باید خوشحال باشم یا ناراحت!
درباره ی آلودگی و تعطیلات و .... نظری ندارم....(من توی 15 روز گذشته تنها 3 بار سوار ماشین شدم...اون هم اتوبوس های بخش خصوصی)...اما اتوبوس از همیشه خلوت تر بود و ترافیک مثل همیشه...البته این رو هم بگم که هر 15روز هم سر کار رفتم...حتی جمعه ها!

سهیل شانه ساز گفت...

دلیل این الودگی هوا شدیدا علمی بوده که من حالا واستون توضیح میدم.
جونم واستون بگه اصولا 99% مسائل در کشور ما چپکی و دچار وارونگی بود.بعد از تحقیقات مفصل مشخص شد تنها چیزی که وارونه نیست جو و اتمسفر می باشد که به یاری الوده کنندگان عزیز اون 1% هم حل و با ایجاد وارونگی در هوا همه چیز یکدست و رتبه چپکی بودن کار به 100% رسید. همین جا از کلیه دست اندر کاران که با سعی و کوشش بسیار رتبه 100% وارونگی را اخذ نمودند تکشر میکنم

پريان گفت...

انقدر دلم ميخواد بگم

انقدر حرف دارم

انقدر دارم ميتركم

كه اصلا نميدونم بايداز كجاي دلم شروع كنم

دلم ميخواد برم

نميدونم كجا...

دو تا نميدونم به نميدونم هام اضافه شد

دارم حماقتمو باور ميكنم.

پروسه سختيه...!

girl گفت...

سلام آقای زند. چند پست اخیرتون رو خوندم.بابت اعدام من با شما موافقم.انگار تا خونی ریخته نشه اونها آروم نمی گرفتن...

سارا زارع گفت...

سلام
برای آلودگی هوا که کسی رو اعدام نمی کنند. برای چیزهای غیر خطرناک آدم اعدام می کنند. آلودگی هوا که خودش باعث مرگ و میر است. و اگه کسی قراره بمیره در این مواقع خودش میمیره.

بهمن گفت...

وای که تو چقدر روشنفکری.